Jakými změnami prošlo naše školství po r. 1989 a co dalšího nás čeká, jste si mohli přečíst v předchozím mém článku. K dlouhodobé degradaci školství, které dnes z cca 50 % produkuje pologramotné, nesamostatné a společensky neuplatnitelné jedince, se přidává další pohroma – tzv. SEXUÁLNÍ VÝCHOVA. Kromě toho, že tak, jak je sexuální výchova dnes koncipována, vede k předčasné sexualizaci dětí, tak zároveň je zástěrkou, pod kterou chtějí do škol natlačit transgender výchovu.
Kniha o souložení pro mateřské školy a prvňáčky
Za menšiny lobbuje leckdo. Za děti nikdo.
V USA už ohlásili ústup od LGBT agendy, ale "náš” ministr školství Doc. PhDr. Mikuláš Bek Ph.D. se nechává slyšet, že "témata jako LGBTI+ do moderní výuky na českých školách patří." Do protlačování agendy je zapojena celá síť neziskových organizací, aktivistů a lobbistů. Vládním orgánem v této oblasti je Rada vlády pro lidská práva a v rámci nína problematice LGBTI+ pracuje Výbor pro sexuální menšiny (Výbor pro práva LGBTI+ lidí).
Jak vidíte, za menšiny, jejichž počet je ve zdravé společnosti skutečně marginální (přibližně 1 promile trans lidí a 1-2 % homosexuálů [1]). lobbuje kdekdo. Za naše děti (téměř) nikdo.
Obrací se Otec Vlasti v hrobě? Nejspíš ano.
Ve výboru pro sexuální menšiny je zastoupena např. organizace Prague Pride, Transparent a Queer, ale třeba i Logos – ekumenický křesťanský spolek, jehož cílem je integrace gayů a leseb do společnosti i církví. Některé tyto organizace tvoří neformální sdružení Koalice za rozmanitost ve školách, kam kromě zmíněných spolků Prague Pride, Transparent a Queer patří i nezisková organizace Konsent nebo Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy. Karel IV., zakladatel nejstarší univerzity ve střední Evropě, jehož národ stále ctí jako Otce Vlasti, se musí v hrobě obracet.
Mají nás za pitomce? Posuďte sami.
Výbor pro sexuální menšiny inicioval vypracování dokumentu, tzv. Vládní strategie rovnosti a odstraňování bariér důstojného života LGBTI+ lidí v ČR 2021–2026. Zjednodušeně řečeno, je to strategie, jak dostat ideologii LGBTI+ do každé sféry našeho života. Jedním ze 6 strategických cílů dokumentu je vzdělávání.
Pod záminkou ochrany LGBTI+ dětí před "šikanou ze strany spolužáků i učitelů," se v dokumentu hovoří o nutnosti:
- změnit učivo na všech úrovních, tj. v rámcových vzdělávacích programech, ve školních vzdělávacích programech. Podle dokumentu jsou současné učební materiály a obsah učiva nejen genderově stereotypizující, příp. genderově slepé, ale také heteronormativní a zneviditelňují či marginalizují LGBTI+ lidi. Takže teď budeme podle představ ministra školství LGBTI+ lidi v učebnicích zviditelňovat a věnovat jim obrovskou pozornost.Proč? No přece proto, aby počet těchto lidí maximálně vzrostl. Nebo si ministr a MŠMT se všemi těmi duhovými aktivisty myslí, že jsou lidé úplně pitomí a že jim není jasné, k čemu to všechno má směřovat?
Posviťme si na další body:
- posílit přítomnost LGBTI+ témat v činnosti celého pedagogického týmu na všech stupních vzdělávání
- vytvořit metodiky pro management škol a školských zařízení k vytváření inkluzivního prostředí
- podporovat inovování předmětů VŠ studia učitelství tak, aby reflektovaly i problematiku LGBTI+ lidí
- promítnout LGBTI+ problematiku přímo do učebních textů. Směrnice MŠMT, která stanovuje kritéria pro získávání doložek pro učebnice a učební materiály, bude upravena tak, aby schvalované učebnice a učební materiály zohledňovaly rozmanitost genderových a sexuálních identit.
Není to krása?
Dokument definuje genderovou identitu jako souhrnné označení pro různé identity související primárně s genderem, druhotně se sexualitou a dalšími charakteristikami jako je třeba věk. Genderově nekonformní člověk = člověk, jehož genderový projev zcela nenaplňuje očekávání, která se váží k ženské či mužské roli ve společnosti.
Jinými slovy: když se nebudete cítit konformně jako muž, tak se prohlásíte za ženu. Ale také můžete prohlásit, že Vám není 50 let, ale teprve 20. Není to krása?
"Všichni jsme Gogo." Vlastně trans. Vtipkování zde ale bohužel není na místě, neboť v této kauze se nejedná o nic menšího než o záměrné a leckdy trvalé (nevratné) poškození našich dětí, a to jak v rovině fyzické (brutální chirurgická "léčba" pro změnu pohlaví), tak psychické. Řada odborníků, lékařů a psychologů upozorňuje na nebezpečí genderové výchovy pro zdravý vývoj dětí, následkem mohu být nežádoucí duševní poruchy, poruchy chování, úzkostné stavy, deprese. Ale o tom až příště.
Poznámka:
[1] MUDr. Fifková v dokumentu pro učitele Výchova je zdraví z r. 2009 (str. 34) uvádí, že transsexualita se týká 1 promile